Praca: Corporate Actions Operations Specialist


Corporate Actions Operations Specialist
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: KRA2002C

Once shares and bonds are traded, the securities and cash need to be exchanged. Thats where Euroclear Bank comes in to settle the trades.
Every day, Euroclear processes around 200.000 transactions. At the very heart of our organization, the Operations Division is responsible for delivering premier settlement and related services to our clients. Starting your career in our Operations Department will give you a unique grounding in how the global financial system works.

 

Your part of the deal:
  • Daily investigation of corporate actions event on fixed income securities and warrants.
  • Cooperation with internal teams (New Issues, Settlement, Client Service).
  • Cooperation with external parties depositaries, agents, issuers.
  • Making sure that each event is correctly and timely set-up.
  • Analysis of securities documentation.
  • Working on projects linked to process improvement, enhancement of control environment and automation.
  • Acting as a business analyst on IT and market related projects.
Our part of the deal is to offer you:
  • Unique opportunity to have a real impact on our core business.
  • Stable employment in a global prestigious company.
  • Chance to share your ideas and continuously improve our processes.
  • Opportunity to build up your expertise through coaching, soft skills and financial training sessions as well as through our tuition reimbursement programme of business-related courses.
  • Attractive salary and flexible benefits package including private medical care, life insurance, Multisport Card, entertainment events and many others.
Qualifications

 

Your profile:
  • Continuous Improvement mindset.
  • Ability to understand wide context and make links between deferent corporate events.
  • Basic knowledge or interest in VBA is welcome, but not required.
  • Your English is fluent and you have excellent communication skills.
  • Our rapidly changing environment inspires you to deal with deadlines and volumes in the most accurate way.
  • Your eye for detail and risk awareness complements your organizational competencies.
  • You are flexible in terms of working hours with shifts moving from 8:00 AM till 8:00 PM.
  • As a real team player, you take accountability for your actions and decisions.
  • Familiarity with the Lean methodology is a plus
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/corporate-actions-operations-specialist_1908454.html
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Lokalizacja: , Pracodawca: , Dodano: 0000-00-00


Zobacz najnowsze oferty



Lokalizacja: mazowieckie, Pracodawca: Teleperformance Polska, Dodano: dzisiaj

 Zadania, które przed Tobą stoją: rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta biznesowego oraz sprzedaż nowoczesnych benefitów propracowniczych – karty lunchowe prezentowanie Klientom najnowszej, atrakcyjnej oferty produktów budowanie pozytywnego wizerunku firmy i...

Lokalizacja: wielkopolskie, Pracodawca: Raben Management Services Sp. z o.o., Dodano: dzisiaj

Znać dobrze język niemiecki, który będziesz wykorzystywać na co dzień w swojej pracy pisząc e-mile i odbierając telefony Lubić uczyć się i poznawać nowe rzeczy – wszystkich procesów operacyjnych nauczysz się u nas Docenimy Twoje doświadczenie w obsłudze...

Lokalizacja: małopolskie, Pracodawca: Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k., Dodano: dzisiaj

daily contact with Italian speaking customers, taking care of one of the following processes: accounting, customer service, HR, reporting regarding internal procedures of the company, perform ad hoc duties as needed. good command of Italian and English languages (minimum...

Lokalizacja: śląskie, Pracodawca: Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k., Dodano: dzisiaj

daily contact with Italian speaking customers, taking care of one of the following processes: accounting, customer service, HR, reporting regarding internal procedures of the company, perform ad hoc duties as needed. good command of Italian and English languages (minimum...

Lokalizacja: podlaskie, Pracodawca: SEMPRE Farby Sp. z o.o., Dodano: dzisiaj

Zakres obowiązków: realizacja planów sprzedaży przygotowanie ofert i negocjacje handlowe pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie współpracy z dotychczasowymi klientami współpraca z architektami oraz konserwatorami zabytków monitorowanie informacji dotyczących...