Praca: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Bezpośredniej


Medicover to:

  • dobra atmosfera – codziennie potężna dawka uśmiechu :),
  • gra zespołowa - pomoc jest dla nas czymś naturalnym,
  • otwarta komunikacja - w pracy jesteśmy na „ty" i dzielimy się doświadczeniami,
  • profesjonalizm - są wśród nas doświadczeni koledzy dostępni „na wyciągnięcie ręki".
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Bezpośredniej
Miejsce pracy: Warszawa

Szpital Medicover

al. Rzeczpospolitej 5

 

Jeśli możesz o sobie powiedzieć,że:
  • interesujesz się tematyką z branży medycznej,
  • jesteś osobą empatyczną, chętną do niesienia pomocy innym,
  • dobrze radzisz sobie ze stresem,
  • jesteś samodzielny/-a w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu,
  • jesteś gotowy/a do pracy w trybie zmianowym,
  • Twój język angielski jest na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B1).

A dodatkowo:

  • szukasz pracy, która da Ci szerokie możliwości rozwoju,
  • dynamiczne środowisko pracy w Szpitalu pobudza Cię do działania,
  • lubisz ludzi i rozmowy z nimi,
  • angażujesz się w 100% w to co robisz, a dodatkowo nie boisz się podejmowania nowych wyzwań.
Chcemy Cię poznać!
 
O nas możesz usłyszeć, że:
  • wiemy co to gra zespołowa,
  • w pracy jesteśmy na „ty”, wspieramy się i dzielimy doświadczeniami,
  • pracujemy w Recepcji Głównej (otwartej miedzy 6:30 a 24:00) oraz na Izbie Przyjęć (czynnej 24/7)
  • szkolenie trwa ok. 2 tygodnie, jest płatne i w stałych godzinach pracy 8:00 – 16:00,
  • są wśród nas doświadczeni trenerzy dostępni „na wyciągnięcie ręki”.
Razem z nami będziesz:
  • udzielać wsparcia pacjentom Szpitala Medicover (m.in. w zakresie umawiania i odwoływania wizyt),
  • udzielać informacji na temat zakresu świadczeń Szpitala Medicover,
  • promować usługi Szpitala Medicover.
Oferujemy miejsce pracy, w którym znajdziesz:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od pierwszego dnia,
  • szkolenia merytoryczne i praktyczne, które zmniejszą Twój stres podczas pierwszych dni w nowej roli,
  • dodatek finansowy za godziny nocne między 22:00 a 6:00,
  • pracę w nowoczesnym szpitalu, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej,
  • realne możliwości awansu – po roku możliwość rozwoju w strukturach firmy (rozwój także poza placówką – w biurze firmy Medicover),
  • dodatkową premię za przekazanie do działu sprzedaży zgłoszenia od osoby zainteresowanej wykupieniem pakietu Medicover,
  • możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover,
  • angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej "Zdrowie przez cały rok”
  • prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny; dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits,(m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty



Lokalizacja: zachodniopomorskie, Pracodawca: All Good Sp. z o.o., Dodano: wczoraj

Jesteś dokładny i skrupulatny, Excel nie kryje przed Tobą tajemnic i nie wyobrażasz sobie dnia bez dzbanka kawy? Przeczytaj ogłoszenie do końca, bo spełniasz już trzy ważne warunki, aby zostać Specjalistą ds. Obsługi klienta B2B w kołobrzeskim biurze...

Lokalizacja: mazowieckie, Pracodawca: Testronic Sp. z o.o., Dodano: wczoraj

 AS A CUSTOMER SUPPORT AGENT YOU WILL:Handle customer complaints via offline channels (i.e. chat, email)Provide appropriate solutions and alternatives, follow up to ensure resolutionIdentify and assess customer needs to achieve satisfactionBuild sustainable relationships and...

Lokalizacja: mazowieckie, Pracodawca: INDECO S.A., Dodano: wczoraj

Opis stanowiska:Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:profesjonalna obsługa klientów,bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.Wymagania:doświadczenia w obsłudze...

Lokalizacja: dolnośląskie, Pracodawca: Human & Hunter Sp. z o.o., Dodano: 2019-01-19

Profesjonalna obsługa aktualnych klientów o zasięgu międzynarodowym;Weryfikacja danych i aktualizacja bazy Kontrahentów w systemie SAP;Koordynacja zamówień oraz monitorowanie procesu ich realizacji;Stała współpraca z działami Logistyki, Sprzedaży oraz Produkcji...

Lokalizacja: mazowieckie, Pracodawca: H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o., Dodano: 2019-01-19

 Opis stanowiskaPraca specjalisty ds. Obsługi Klienta niesie ze sobą szereg obowiązków, ale także sporo satysfakcji.Będziesz odpowiedzialny za:Bieżącą obsługę klientów, poprzez udzielanie gotowych rozwiązań i rad.Reprezentowanie marki H&M podczas każdego...


Zobacz najnowsze oferty



Lokalizacja: małopolskie, Pracodawca: Capgemini Polska Sp. z o.o., Dodano: dzisiaj

Job descriptionAfter an induction training you will be able to:handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computeranalyze and resolve most common enquiries using step-by-step solutions provided to youdeliver...

Lokalizacja: śląskie, Pracodawca: Capgemini Polska Sp. z o.o., Dodano: dzisiaj

Job descriptionAfter an induction training you will be able to:handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computeranalyze and resolve most common enquiries using step-by-step solutions provided to youdeliver...

Lokalizacja: małopolskie, Pracodawca: Capgemini Polska Sp. z o.o., Dodano: dzisiaj

Job descriptionEnsure that the daily activities are fulfilled according to the timetable agreed with Team LeaderAchieve targets to maximise productivity, quality and service standardsMaintain a proactive working attitude towards the clientContinually seek out ways to improve...

Lokalizacja: dolnośląskie, Pracodawca: ABB Sp. z o.o., Dodano: dzisiaj

Współpraca z portfolio międzynarodowych zatwierdzonych dostawców, zaspokajających potrzeby zarówno klientów wewnętrznych, jak i zewnętrznych;Zagwarantowanie odpowiedniego zapasu bezpiecznego na części;Inicjacja zamówienia na dostawy w systemie, potwierdzenie...

Lokalizacja: mazowieckie, Pracodawca: ING Bank Śląski S.A., Dodano: dzisiaj

 Nasze oczekiwania:Pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmianyUmiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania sięOdpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniuUmiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju...